11December2012

Nej, det är ingen god morgon..Om jag ska vara ärlig så har det varit kasst i snart en månad. 
Den här jävla huvudvärken tar fan kol på mig och den är fan inte rolig! 
Bihålesinflammationen är mycket bättre, men som sagt så sitter huvudvärken kvar. Den och illamående,yrsel och trötthet. Igår morse svimmade jag i badrummet. Kanske dags att kolla upp detta. Men jag och sjukhus är ju inte jätte polare direkt.Men kanske borde ialf. För har ingen lust att gå runt med detta över jul och allt. Ska se om jag kan ta mig till en läkare idag. 
 
Nä, måste krypa ner under täcket igen och sova nån timme till... Så vi kanske hörs om nån timme. Men idag lovar jag inget. 
God natt,,, igen. 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback