9Augusti2012

Gooood Morgon ! 
 
Eller ja, jag har ju varit vaken en stund nu. För en viss liten Pauline messade mig vid 9-tiden och sa att jag skulle sätta på kaffe för hon var på G hit. Med sig hade hon "nygräddade" bullar också. =) Alltid skojj med sånt fint besök såhär på morgonen. Även om jag typ hade kudden kvar i ansiktet när hon kom hit.... Men det bjöd jag på. 
 
Blev kanske ingen super nyttig frukost direkt, men attans vad goda dom var. Blev ju trots allt en kaffe på det också. 
Nu sitter jag här och försöker få pli på våra fyrbenta vildar som verkligen inte kan sluta bråka med varandra. Fast skojj bråk då. 
Men satan va jobbiga dom är när dom bara springer runt och är galna! Men ändå såååå söta. <3
 
Mamma kanske kommer förbi en sväng senare under dagen. Vi ska fixa lite till deras 100års-fest som är väldigt snart. Den 1 Sep smäller det! 
Jag ska sitta och skriva lite prislistor för baren,skriva tal och lite annat. Mycket att stå i nu sista tiden. 
 
Eftersom att jag aldrig tog tag i tvätten och disken igår,utan istället somnade på soffan, så ska jag ta tag i det idag istället. Gäller ju att passa på när man ändå har en bra dag. 
Just ja! Inatt kunde jag sova hela natten i vår säng och har sovit som en stock. Så underbart! 
 
Nähe, en till kopp kaffe och sen göra lite nytta! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback