6Augusti2012

Nästan en månad sen sist.  Men jag lever och det med råge. 
 
Tänker absolut inte sitta och dra upp allt som hänt sen sist, för det minns jag knappt ens och även om jag skulle minnas allt som hänt så skulle jag inte orkar sitta och rabbla upp allt nu. Men visst har det varit några guld-stunder. :)
 
Sommaren har nu äntligen börjat komma hit och det är sol och värme nästan varje dag. Sånt gillas ju skarpt. Har dock inte blivit något bad än, får väl se om det ens blir av detta år. Känns nästan inte som så. 
 
Om ca 3 veckor är det dags för mamma och pappas 100års fest(båda fyller 50 detta år) och vi har massa att fixa tills dess.Jag ska tydligen aggera värdinna under kvällen så det är min uppgift att se till att allt går som det ska. Hujedamej! Med andra ord så kommer jag ha fullt upp den kvällen, men ska bli super kul. Något jag måste göra typ denna vecka eller nästa är att kolla lite placeringar och inköp. 
 
Men nu tänkte jag faktiskt lägga mig i soffan en stund och kolla på OS. 
 
HEIPA! 
 
psst, jag vet nåt som inte ni vet. ^^ Eller jo, några fler...
..
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Kanske jag vet?;) E de vad jag tror det är?=)

2012-08-07 & 07:57:08
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Tinelin

Jag vet med ^^

Svar: Jo, du vet. =P
Vonna

2012-08-08 & 14:19:22

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback