28Augusti2012

GOOOOD MOOORGON SOLSTRÅLAR! 
 
jag vet, det är kanske lite tidigt för att vara så pigg och glad. Men jag är inte som alla andra, så jag är faktiskt det. Morgon mäniska you know. ;) 
 
Är uppe med tuppen av en anledning. Det vankas läkarbesök i Uppsala och min underbara och bästa vän Madelen kommer strax innan kl 8 och hämtar upp mig för att köra mig till läkaren. Har man en bra vän eller har man ? =) Du är guldvärd ska du veta tjejen <3
 
Annars inga speciella planer för dagen. Läkarbesök nu på morgonen och sen hem och bara vara hemma. Började fixa lite till 100års festen igår, men måste göra klart idag. Började bl.a på ett tal till mina föräldrar som jag ska hålla.. 
 
Vill ni veta en sak föresten? Igår kväll när jag och Pälsk tog en sväng ner på byn så åkte jackan på. Så sjukt jävla kallt ju.. Fast jag klagar inte. För jag gillar ju hösten och tycker den är super mysig med tända ljus, stora halsdukar, fina stövlar och allt anat mys. Nä, jag klagar inte. =) 
 
Nähe, börja göra sig iordning kanske så man är klar när Madeläään kommer. Frukosten är redan intagen, men lär göra mig lite iordning också..
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback