27Augusti2012

GOD MORGON! 
Ny vecka.Nya tag. Kaffet är på ingång,ansiktet är tvättat och Pälsk har begett sig till jobbet. En helt vanlig morgon här på Marmorvägen med andra ord. Typ. 
 
Den där film/mys dagen som jag skrev att vi skulle ha igår blev ju då inte av. Pälsk fick andra ideér. Började med en sväng till ÖB med min kära pappa och sen fika hemma hos dom. Efter det fick pälsk den fina ideén att han behöver en ny mobil och den här gången tänkte han slå på stort. Så vi begav oss till Väsby C och där besökte vi Tele2 butiken. Med oss där ifrån gick vi(han) med en vit iPhone4s. Han ganska så lycklig, fast han fick med sig en mindre lycklig och happy flickvän med sig hem. Jag vill ocksååååå ha !! Aja, han har lovat att jag ska få låna den när jag behöver. ;P Thi hi... 
Måste också skaffa mig en.... *morr*
 
Nåja.. Idag har jag endel att göra. Måste ringa läkare för att se vilken tid det är jag har denna vecka. Nötterna har ju skrivit TISDAGEN den 29/8 på lappen. Men vad jag vet så är den 29/8 på ONSDAG =/ Så måste ringa och kolla upp det. Sen så MÅSTE jag fixa till festen som är på lördag, ska fixa med tvätt och även ge mig ut på en längre promenad. Om jag orkar. Inte helt 100% efter förra helgens händele än. Men orkar jag så ger jag mig ut. =) 
 
Nu hör jag att mitt kära morgon kaffe är klart.
Såå... VAKNA! och morgonkaffe här näst! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback