25Augusti2012

Go Kväll Gott Folk!
Va konstigt det kändes att skriva det i ett inlägg som dessutom är dagens första... Aja..
 
Det är lördag, vilket betyder att det var några dagar sen sist. Men så får det faktiskt vara. 
Klockan är 22.20 och i min säng ligger just nu en söt liten Julia sovandes. Hon har tillbringat kvällen här med mig medans hennes underbara mamma är iväg på bröllop och hennes kära far ville ner på byn med min Pälsk och njuta av den sista ute spelningen på Blå. Jag som ändå tänkt stanna, tänkte att jag lika gärna kunde ha Julia här. Så inatt kommer vi ha två övernattare. Men det är jag och Jullan som kommer ha sängen. =) HA! 
 
Sitter här och dricker en kopp te. Vi var och storhandlade idag med svärfar och då köpte jag mig lite nya te:er. Blev ett skogsbärs te och ett rabarber/vanilj te. Det är skogsbär som smakas av nu och det var väl helt ok. 
Annars har det intehänt så mycket idag. Vi var nere en sväng på byn då det är Sigtuna möte/marknad den här helgen. Men det är som alltid, att man bara går igenom en gång och köper inget. Men alltid kul att se allt folk. 
 
Nähe, om man kanske skulle ta och luta sig tillbaks här i soffan och kolla klart på Ironman 2 som går just nu. 
Tänkte bjuda er på lite bilder från senaste dagarna också. 
 
Bild1: Pälsk kom hem med 3 olika sorters vin igår.
Bild2: Bjöd över mamma,pappa och farmor på tacos mys igår.
Bild3: Jullan och jag kollade på Bananer i pyamas.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback