22Augusti2012

God Morgon! 
Idag har jag INTE varit uppe med tuppen utan somnade om ganska direkt efter att Pälsk begett sig till jobbet. Skönt med lite sovmorgon ju. Man känner sig ju mer utvilad då. 
Kaffet är såklart i koppen och frukosten är intagen. Nu slappar vi bara i soffan, jag och mina små prinsar framför tv'n. 
Käns som att det här kan bli en bra dag och därför tänkte jag ta tag i lite saker här hemma som inte blivt gjorda dom senaste dagarna pga helgens händelse och så. Men bara för att det känns bra nu oh som att det kan bli en bra dag, så betyde rinte det att det blir så. Trodde samma sak igår, men då blev det tvärtom. Så tänker inte ta ut något i förskott.. :(
 
Tänkte kolla runt efter en höstjacka idag också. Måste verkligen ha en ny den här hösten. Så får se om jag kan hitta nån fin som funkar att ha i höst. Är inte bara en ny höstjacka jag behöver. Är nåt att ha på mig på mamma o pappas 100års fest nästa lördag också, och sen lite annat smått o gott..
Just ja, festen. Måste fixa lite till den idag. 
 
Hoppas min dag blir som jag vill nu =)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-24 & 09:30:13
URL: http://forum.modekampanj.com

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback