21Augusti2012

Det är tisdag. När jag vaknade för ca 1½timme sen (5.30) så var det mörkt,kallt och det kändes ruggit ute. Så när Pälsk kört iväg till jobbet gick jag upp,tände ljus och gjorde mig en kopp te med honung. Jag vet, jag är sjuk i huvudet som går upp vid den här tiden när jag hade kunnat sova hela dagen om jag ville. Men det vill inte jag :) 
 
Helgen har varit speciell. Den har varit hemsk, smärtsam, tårfylld och bara helt värdelös. Varför vill jag inte gå in på, det är för privat. Men ni som står mig närmast vet och jag uppskattar verkligen alla pep-ord,omtankar och stöd från er. Ni är guldvärda! Det är vid sånna här tillfällen som man inser vilka som finns där och hur tacksam man ska vara för sin familj och vänner. Jag älskar er! <3
 
Igår var min underbara farmor här över dagen och vi hade super mys. Hon bjöd mig på pizza uppe från pizza-haket, vi drack kaffe och bara mös. På eftermiddan kom även papsen över och vi satte igång att planera lite 100års festen som går av stapeln nästa fredag. Börjar närma sig nu och jag har massor att göra och fixa fram tills dess. Ska börja lite idag tänkte jag. 
 
Skulle ha börjat plugga igår igen, men efter helgens händelser så blev det att jag fick hoppa pluggandet denna termin. Så sjukt trist, för jag har verkligen längtat efter att få börja plugga igen. Men men, så här fick det bli nu och jag ska satsa på att plugga i vår istället.
 
Har inga speciella planer för dagen. Bara vara hemma i vanlig ordning och ta det lugnt. 
Back to my tea!
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback