14Augusti2012

Tisdag. Har börjat dagen med ett läkarbesök och jag måste säga att jag är fan grymt stolt över mig själv. 
Det skulle tas blodprover, och jag som har världens jävla fobi för det där med nålar och allt tog mig i kragen, gick till labbet och tog blodprovet, UTAN BEDÖVNING!! Trodde ju förstå att jag skulle svimma, men det gick awsome. Väl tillbaks inne hos tant doktor väntade ytterligare ett blodprov, fast denna gång bara i fingret. Det tog jag utan problem och märkte det inte ens.
Hur grym är då inte jag! ? =) haha...
 
Nu sitter man här hemma igen. Kollar i vanlig ordning på tv, har precis ätit 2st Gorby's piroger och ska snart ta itu med lite tvätt tänkte jag. Sen får det bli en slappar dag. Ska förmodligen upp tiiidigt imorgon för att åka in till stan på en jobbintervju. Måste bara fixa ett busskort eller så, annars tar jag mig inte ens dit. Måste lösa det tills ikväll, ananrs måste jag ringa och boka om intervjuen och det är väl kanske inte sådär jätte bra. =/
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback