13Augusti2012

Så var det måndag igen och vi tar nya tag. 
Den här veckan har jag faktiskt endel saker att göra. Imorgon är det ett läkarbesök, på onsdag ska jag in till stan på jobbintervju och sen så ska jag och Pälsk röjja upp både här hemma och nere på kollonilotten. Vi var e sväng nere på kollonilotten igår kväll och det såg rent utsagt för jävligt ut!! Så vi måste ner nu i veckan och röjja lite där. Fick iallafall med mig lite dill hem från ett av landen. Pälsk har semester denna vecka så kommerr ha honom hemma hela veckan lång. Får se om vi hittar på nåt spec. :) 
 
Igår hade vi mamma och pappa över på middag. Jag hade gjort iordning stekt bacon med potatis och löksås. Tror faktiskt att det gick hem hos dom. Dom blev mätta iallafall. 
 
Hade tänkt att dejta dammsugaren idag en sväng. Var ett tag sen vi dejtade så ska bli spännande. ;P Funderar på att rensa ur våra garderober också kanske. Får se hur mycket jag orkar med. Men dejta dammsugaren ska jag iallafall. 
 
Gårdagens middag. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback