6April2012

Guess who's back ! =)

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvro här på bloggen. Men har inte haft någon blogglust alls. Ingen motivation eller så. Men nu tänkte jag slänga ner några ord.

Det är Långfredag idag, och det känns verkligen. Känns som att dagen aldrig tar slut.
Linn fyller 4år idag, så därför skickar vi iväg ett STORT GRATTIS till henne och hoppas att hon fått många fina presenter och mycket god fika. Vi skulle ha åkt dit och firat henne, men jag och mina andre hälft var inte helt överens på den biten. :(

En nyhet!
Jag har idag fått en egen dator av Pälsk. En laptop dessutom. Så skönt att slippa sitta vid hans stationära, stora burk. Nä, hatar verkligen stationära datorer. Laptop ska det va, och nu äger jag en sådan. Lovley! :)

Har börjat få ont i halsen. :/Ska nog göra mig en stor kopp te.
Ikväl blir det räksmörgås och fredagsmys hemma hos familjen Tjernberg/Holmgren.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback