30 September 2011

Tjollahopp!!

För det är freeeeedag! Fast egentligen har inte en fredag så stor betydelse för mig. För jag har ju inget jobb måndag-fredag.. Men snart så kommer jag ha det. Fast i det lite kallare delen av sverige.

Idag,i eftermiddag åker jag och Stichan upp till Huddik. Har en underbar pappa som ska köra oss upp och sen åka hem igen. Så snäll han är. Självklart ska jag tanka bilen, men ändå.
Så helgen blir att tillbringa uppe i Huddik. Ska ta med lite saker redan idag eftersom att jag har turen att få skjuts.

Igår var jag och hälsade på mamma på sjukan. Hon blev väldigt förvånad över att se mig komma, men jätte glad. Hon verkade må bra, om man bortser från värk i ryggen efter operationen. Men annars så var hon ganska pigg. Det var tänkt att hon skulle få åka hem idag, men hon kanske blir kvar tills imorgon. hon har lite problem med kissandet, så då vill hon och hennes läkare att hon ska stanna kvar. Men vi får se, hon kanske kommer hem idag. :)
Mammi igår. <3

Funderar på om man ska plocka ner lite saker, våra mer personliga saker som kanske inte lillebror Peter vill ha framme när han flyttar in här. Hmm, ska ju som sagt ta med lite upp, men vi kommer hämta saker lite vart efter som. En sak jag iallafall ska ta med mig mycket av är Fredriks kläder. För han kommer ju typ bara hem hit nästa helg o sen så flyttar vi upp helgen där på. Så tänkte ta mycket utav hans kläder o sånt idag.

Kaffe,musik och packande.....

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback