27 September 2011

God Fucking Jävla Morgon!

Ingen nådig morgon denna morgon.
Vaknade med ett ryck när klockan ringde vid 07. Klev upp direkt då jag visste att det ska komma och sotas här nångång mellan 7.30-15.30 idag, och för att inte ligga och sova OM dom skulle komma redan vid 7.30 så gick jag upp direkt.. Men tor ni dom har kommit än? Näääää, självklart inte. Men nu är dom inne hos svärfar, så dom komemrnog hit snart. Lite skönt är det iallafall att det är prinsessorna Tjernbergs farfar som kommer och sotar. Lasse. SKönt ju att det är nån man känner som ska komma in hit såhär tidigt på morgonen..

Är tok trött, trots mitt morgon kaffe så har mina ögon knappt öppnats än. Men det kommer väl, eller så kanske inte. Mår illa, har huvudvärk och känns som att jag har en 90årings kropp också. Vill bara krypa tillbaks till sängen och dra täcket över huvudet.
Får se om jag pallrar mig iväg till skolan senare. Men som det är nu så blir det inte så. :( Huvudvärken blir allt starkare. Migrän på gång ? Mycket möjligt.
Så sjukt trist faktiskt, för jag gillar min svenska kurs som jag har på tisdagar och nu är det inte mycket kvar. Bara 2 veckor..:(

Nu kommer sotarn Lasse! =)

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättesöt silver-spegel med kristall stenar på?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment



2011-09-27 & 09:34:40
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback