18 September 2011

Så var det söndag igen och det har varit en underbar helg som har gått i mysandets tecken.. ^^
Ifredags kom ju som bekant min underbara älskling hem. Det blev mys middag på Farbror Blå och efter det gick vi vidare till vårt kära Plantan.. Var en hel mysig kväll. Lyckad kväll.
Igår åkte vi först ut till Wenngarn loppisen där pappa och farmor stod och sålde. Jo då, det blev lite fynd från deras bord även igår.. ;P Haha.. På kvällen åkte vi ut till Håtuna, där Emma bjöd mig på is vanilj latte och fixade mitt hår.
Idag har det bara varit en lugn dag. Fredrik har åkt upp till Huddik igen och jag har varit i Märsta och handlat.

Det som har hänt idag är väl att det var skottlossning i Märsta samtidigt som jag var där.. =/ Lite creapy faktiskt. Vad är det med människor och gå runt o skjuta folk på öppen gata???
Nåja, jag blir bara arg när jag tänker på det. Så nu över till nåt roligare.!!

Har söndagsmys med Stich. Vi burrade ner oss i soffan med lite tända ljus och cashewnötter för att se på True Talent och Idol. Men varför i hela fridens namn måste dom två programmen gå SAMTIDIGT på söndagar för? Det är ju inte planerat bra nånstans!! Det gillas inte!!

Skola imorgon.. Heeeela dan också. Suck! Asså, det är en sak som skrämmer mig lite med skolan, och det är att jag lixom börjat tappa suget lite.. Den där kämparglöden och stora viljan finns inte där längre. Visst tycker jag det är kul i skolan, men känns som att jag inte lägger ner lika mycket energi på den längre. Jag gör det jag ska, men inte så mycket mer än så. =/
Kanske borde tänka till lite igen. För jag vill ju verkligen! Ge mig tillbaks min skol glöd du som tog den!!!!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback