16 September 2011

För idag är det en lite speciell dag.. Det är nämligen så att,
FREDRIK KOMMER HEM IDAG!!!!!!!! =) Som jag o Stichi har saknat honom den här veckan. Det tråkiga är att han förmodligen kommer åka upp till Huddik på söndag igen. Det finns inge jobb på hans riktiga jobb, så för att få in lite pengar som han förlorar åker han o jobbar hos sin lilla mamma..
Men idag och imorgon ska jag bara njuta av att ha honom hemma. Ska bli så mysigt. Antingen ikväll eller imorgon ska vi utnyttja presentkortet vi fick av Björn på Farbror Blå. Super duper mysigt ju. Ska se om vi kanske kan hitta på nåt skojj imorgon på dan också..

Tanken är att Fredrik ska åka upp igen till Huddik på söndag och att jag och Stich ska komma upp på torsdag med tåget. För på torsdag har jag psykologiprov och vi har massa skojj på svenskan nästa vecka. Så tanken är att jag och Stich ska sätta oss på tåget när jag är klar med mitt prov och åka upp.
Ska bli spännande o åka tåg med Stich. Han har aldrig gjort det. Inte så långt iallafall, vad jag vet. Men han älskar ju att åka bil och buss så, det ska nog inte bli några som helst problem.

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Vaknade vid 9.15,gick upp på toaletten och gick sen och la mig igen. Somnade inte om, men bara låg där och vaknade till liv och mös med Stich. Gick väl upp vid runt 10. Skönt att inte behöva stressa upp för en gångs skull.

Tänkte städa lite här hemam dag innan Pälsk kommer hem. Han kommer nog nångång ikväll. Runt 17-18 där nångång.
Men först innan jag gör nåt annat ska jag se klart på Top Model!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt=)<3

2011-09-16 & 14:21:59
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: kollar på film :D

2011-09-16 & 17:52:15
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Händer för kul i helgen då? :)



Vore roligt om du är med i min dagens blogg tävling! :)



Kram

2011-09-16 & 18:12:28
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Elin Sandelin

sv: okej..

ha en fin kväll! :)

2011-09-17 & 17:41:25
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback