8 Oktober 2011

Det har gått typ en vecka sen sist jag skrev och då skrev jag att jag skulle upp till Huddik bara över helgen, meeen så blidde det inte. Det blev en hel vecka där uppe. Kom hem igår kväll. Haha..
Ber så hemskt mycket om ursäkt för det !

Så, hela den här veckan har jag spenderat i Huddik. Har hänt mycket på bara en vecka. T.ex så har vi skrivit kontrakt på ett jätte fint stort hus där uppe. Det är verkligen drömhuset. Jag blev kär så fort jag såg det. hela 6 rum har huset,öppen spis,nyrenoverat kök och hästage precis utanför. Så där flyttar vi in om två helger, den 22a.. Ska bli så awsome. Komma ifrån Siiiigtuna lite och träffa nytt folk.
Den 14 november börjar jag skolan där uppe och jag kommer jobba extra på svärmor o hennes gubbes resturang tills jag hittar nå annat. Pälsk ska jobba där på heltid.

Vad har mer hänt under veckan då ? Hmm.. Jo, eller nää, har inte hänt så mycket mer än så.
För tillfället så ligger jag hemma i Martins säng hos mamma o pappa. Vi är här på lite besök. Pälsk skulle mecka med bilen o då passar jag på att fördriva lite tid i mitt gamla rum som lillebror nu tagit över. Det roliga är att min AIK flagga sitter kvar på samma plats på väggen som jag hade den. Där sitter den bra! =)

Jag har under morgonen suttit med min hemtenta i Socialpsykologi som ska lämnas in på måndag. Jag har kommit till fråga 5 av 9 så har inte jätte mycket kvar. Fortsätter nog lite ikväll o tar resten imorgon. Imorgon måste jag skriva min romananalys också o fixa på mitt fördjupningsarbete. Pälsk åker upp till Huddik imorgon igen för att jobba på travet som är imorgon, så jag blir ensam här hemma i Sigtuna i typ 2 veckor,fram tills vi flyttar. Men har sista skolveckan hela nästa vecka o sen en helt ledig vecka då jag ska packa o fixa inför flytten.


Nej ni gott folk. Nu ska jag o lillebror gå iväg o handla lite inför middagen som ska ätas här senare. Tacos blir det..

HEIPA!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback