19 Oktober 2011

Nu är det bara 2 dagar kvar!!! =) Yeeey!
Ska bli så fucking jävla awsome! Längtar som faen!!!
Fast om jag ska vara riktigt petig så är det inte först om en vecka som vi flyttar in i huset, men nu på lördag går flyttlasset upp. Sen blir det att bo hos svärmor i en vecka innan vi får flytta in på riktigt.
Men även om det är nästa helg som vi flyttar in så får vi ställa in alla våra kartonger o möbler i huset redan nu. Men vi kan inte flytta in först nästa helg, för det måste renoveras klart i köket. Men sen så.... =D

Idag ska jag ta mig ann min garderob och kanske förrådet. Vi ska inte ta med oss allt i förrådet, eftersom att lillebror ska hyra av oss. Men jul lådorna och lite annat som finns där i förrådet ska vi ta med...
Ska kika vad jag ska lämna kvar till lillebror också. Han har ju i stort sätt bara sin säng,ett litet köksbord,datorn och lite små saker.. Så tänkte lämna kvar nån blomma och nån gardin till honom. Då blir han nog glad. =)

Stich har blivit förkyld. Han går runt och hostar o nyser hela tiden.. Stackarn =(

Kommentarer
Postat av: sara

Flyttar du ännu längre ifrån vackra skåne och mig=P

Men hoppas ni trivs och får det bra.

2011-10-19 & 14:45:06
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback