23 November 2011

Asså, är det inte de ena så är det de andra.
Igår när jag för en gångs skull, skulle ta mig en dusch så kommer Fredrik inrusade och säger att dom kommer och ska byta vattenpump och att jag måste duscha fort innan dom stänger av vattnet. Aja, tänkte jag och tog mig en rallydusch...
Sen efter ca 2 timmar kommer Fredrik in efter att ha varit ute och kollat när dom grävt o sånt utanför huset och säger " Det här kommer ta tid. Nu kommer vi inte ha vatten på några dagar. Dom vet inte hur lång tid det kommer ta, men iallafall några dar." JIPPIE!! Inget vatten på några dar.. Så underbart! NOT! Hur fan ska jag nu kunna gå på toaletten. Kissa är väl en sak, men nr 2 då ? Kan ju inte spola. =/
Nä, blir att åka hem till svärmor senare o fylla lite hinkar så vi kan "spola" i toaletten. Vi ska ändå dit ikväll o äta middag så...

Åååhh va less jag blir!! Men har vi tur så kommer vattnet igång redan ikväll eller imorgon. Men det vet man ju aldrig.
Jaja, dom kommer och börjar med golvet i gästrummet idag iallafall. Tror jag iallafall att dom gör. Tyckte han sa det igår när han var här.

En promenad med Stich. Måste rensa mina tankar lite!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback