Tråk,tråk & ännu mera tråk!

Så här tråkigt som jaghar just nu har jag inte haft på länge.
Tvätten är fixad,disken är diskad,Stich har fått en promenad och badrummet är typ storstädat. Vad hittar man på nu lixom?
Så tråkigt när inte Pälsk är hemma. Finns ju absolut ingenting att göra, ingen att prata med eller någon att bara ta en sväng med bilen med. Nä, nu får han allt ta och komma hem! För jag saknar honom och har tråkigt här hemma utan honom... KOM HEM NU PÄLSK!!

Känner att en huvudvärk smyger sig fram också. Bara det inte bli början till ett migrän anfall..ORKAR INTE! Men det skulle ju inte förvåna mig att jag åker på ett migrän anfall o ligger i 1-3 dar. Men det sörrni har jag inte tid med. Nej nej.. Imorgon är det jobb 11-21 som gäller och på fredag är det stora redovisningsdagen på Arbetssätt&Lärande kursen och sen efter det jobb fram till 21. Så har verkligen inte tid med nån migrän nu!!

Man kanske skulle ta och göra sig lite kaffe. Kanske vaknar till liv lite då. Eller en powernap för att förhindra ett migrän anfall ? Ah, det lät bättre.

Kudden nästa!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback