Nattuggla.. ?

En gång i tiden så var jag en riktig nattuggla.
Satt uppe nästan hela nätterna, kunde somna vid 04-05 på morgonkvisten. Kollade på film,lekte med datorn eller städade på mitt rum (?).. Nu är den tiden över. Var vääldigt längesen jag var uppe så sent. Om det inte varit så att man varit ute på äventyr eller nåt. Men aldrig så att jag kunnat sitta hemma framför typ datorn eller tv´n till sena natten..
Men.. jag tror att jag har gått tillbaks liiite till min nattuggle tid igen. Inte fullt ut, men lite iallafall. Den här veckan har jag varit uppe till typ 01-02 vissa nätter. Tror det kan bero lite,eller ganska mycket på att jag är ensam hemma och inte gillar att sova själv. Visst kan jag sova, men sover oroligt och vaknar ganska ofta.. Så har blivit att jag lagt mig sent och sen gått upp tidigt. Just för att jag inte gillar det här med att sova själv..

Men på tisdag kommer äntligen min älskade hem igen. Då ska jag pussa på honom så mycket som det bara går och krama om honom hårt! Saknar honom ganska rejält mycket. Ska bli så skönt att ha honom hemma igen. Trots att jag jobbar varje dag nästa vecka, så kommer jag ändå ha honom hemma och ha honom brevid mig när jag ska sova.

Grillningen hos mamma o pappa var väldigt trevligt föresten. Mycket skratt blev det.
Imorgon är det jobba som gäller igen för min del. Men ett kort pass imorgon. 17-21, så inte så farligt. Samma tid gäller på måndag, sen kör vi på hela veckan lång, med ledighet på lördagen. Kommer bli en lång och tuff vecka, men det ska nog gå.

Ska se klart på filmen nu som jag ser på. Sagan om ringen går på 6an, den sista tror jag det är.. Har inte så stor koll på dom där filmerna ;P

Natti natt folket!
BTW... Vi lever fortfarande! =D Hallejua!! ;)

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

okej vad bra !

Jo det har jag haft du då? ;)

2011-05-22 & 10:43:10
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback