110522

God Morgon!

Känner mig inte alls på topp idag. Känns som att jagb ara vill gå och lägga mig igen och sova. Är sjukt trött och känner mig allmänt depp. Vet dock inte varför det är såhär. Sov visserligen dåligt inatt. Tror klockan var runt 03.40 sista gången jag kollade klockan på mobilen, sen sov jag till typ 09.00 i morse.
Ska ju iväg och jobba senare idag, 17-21, men nääää jag känner verkligen inte för att jobba idag,även om det bara är 4 ynka timmar. Vill bara vara hemma. Sova och ta det lugnt. För nu börjar min kaos vecka. Från och med idag så jobbar ända fram tills på fredag kväll, ledig lördag och jobbar sen söndag igen. Sen tänker jag vara ledig iallafall 2 dar irad. Måste kolla det idag och se om det funkar.. För jag vill ju inte jobba för mycket och sen kanske gå in i väggen eller så. Har ju skolan också som jag måste tänka på.. Fattar inte hur jag ska orka med allt. =/

Vill att min honey ska komma hem nu. Behöver honom verkligen här hemma. Men nu är det bara 2 nätter till, sen kommer han äntligen hem! Hade han varit här nu så hade allt kännts bättre, men just nu känns allt bara kaos. Får lite ont i magen av detta. =(

Undra om man kanske skulle ta sig en liten vila. Känns som att jag behöver det om jag ska orka med kvällen på jobbet, där det förmodligen kommer vara halvkaos. Det brukar va det på söndagarna... Suck. Men det är väl bara bita ihop och gilla läget. Jag älskar ju trots allt mitt jobb. Men just idag känner jag mig som sagt inte alls på topp för nånting..  =(

Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

sV: allt bra idag då? :)

2011-05-22 & 12:08:31
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

:D

Jo de är kanon själv? :))

2011-05-22 & 12:26:27
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback