110516

Jaha,då var man ensam här hemma hela veckan då =(
Pälsk åkte för ca en halv timme sen uppåt mot Glada Huddik. Var väldigt jobbigt att säga hej då när han skulle åka, för så här länge som vi nu kommer va ifrån varandra har vi aldrig varit på nästan 3½år. Men det ska nog gå bra. Tur att jag har jobb eller skola varje dag hela veckan. Annars hade jga blivit tokig. Fast ioförsej så hade jag ju följt med upp dit om det inte var så att jag hade skola och jobb.
Kontakt via mobilerna och FB kommer vi ju också ha. Nätterna kommer nog vara värst. För jag HATAR att sova ensam.. =/ Ligger vaken och lyssnar på alla möjliga olika ljud..Men jag har ju världens bästa vakthund här hemma om nätterna.. ;P haha...

Tror jag ska ta och städa lite här hemma idag, bara för att ha nåt att göra och  så att tiden springer iväg. Kommer bli tidigt i säng för min del ikväll. SENAST kl 21 ska jag ligga i sängen,inget BB för mig ikväll med andra ord. För imorgon blir det en tidig morgon. Ska upp vid 05, börjar jobba kl 07 och jobbar sen till 13.30. Ska höra lite med Anna (the boss) imorgon också om lite tider.. För Sissi ringde igår och frågade om jag kunde jobba istället för henne vissa tider. Vet inte om Anna vet om det här och om jag verkligen får jobba ensam stängning innan jag fått min bage.. ? =/
Sen måste jag säga till om lite dagar då jag vill vara ledig. För annars komemr jag jobb ihjäl mig, har nämligen sett sommarschemat.. =/

Idag kommer det nog garanterat bli ett till inlägg. För idag och resten av veckan kommer jag ha sjukt tråkigt när jag är hemma. Måste plugga lite också. Att jag alltid ska skjuta upp allt till sista sekund..!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback