110508

Tuff,Tuff,tuff.....
Så låter tåget som jag i detta tillfälle sitter på. Eller ja, nästan iallafall.
Det va ett tag sen jag skrev nåt sist. Men jag lever och har nu tid att skriva ett litet inlägg.

Anledningen till att jag sitter på ett tåg, X2000 dessutom, är för att jag,Pälsk och Stichi i onsdags kväll åkte upp till Glada Huddik till svärmor och "svärfar".. Men idag är jag tvungen att åka hem en sväng för att jobba. Pälsk och Stich är kvar uppe i Huddik, för jag kommer tillbaks imorgon förmiddag. Imorgon kväll ska vi hjälpa till på deras stallcafé då det är stort trav. Så jag blir bara hemma över natten. Blir nog att vi åker hem på tisdag kväll.

Det är så underbart skönt här uppe i Huddik. Skulle lätt kunna flytta upp hit. Men nu har jag ju precis fått jobbet på Arlanda och där trivs jag som fisken i vattnet.
Men vem vet... Kanske blir en flytt uppåt i landet om nåt år eller så.

Satt och fösökte svara på alla fina kommentarer jag fått, men täckningen är så dålig här på tåget så jag tänkte att jag svarar på alla dom imorgon eller så istället. Hoppas ni inte blir allt för arga på mig ^^

Saknar redan min lilla familj som jag lämnat kvar här uppe. Men det är ju bara en natt, och det ska jag väl klara av? Kom en liten tår när jag och Pälsk sa hej då innan jag skulle på tåget.. Men det ska nog gå bra... Första gången på 3½år som jag och Pälsk kommer sova ifrån varandra... Scary.. ^^
Älskar er till tusen <3

Sen så måste jag ju bara få säga att jag har världens bästa svärmor och "svärfar som betalat hela min resa både hem och tillbaks imorgon. Ni är underbara! Älskar er! <3

Nä ska nog vila en stund nu tänkte jag. Så jag orkar jobba sen. Jobbar 16-21 idag. Blir min första stängning. Tur att jag går dubbelt. För ananrs hade jag fått lite smått panik.

Kanske skriver lite mer sen.
Har en känsla av att det kan bli lång tråkigt här på tåget...

Kommentarer
Postat av: hulken700

Hejsan!

hur är läget med dig idag då??

det är lungt men i helgen är jag ledig och det är skönt!

Och snart ska man ut igen för man ska till morsan sen!

och äta god mat och så! sen efter helgen så ska man åka till jobbet igen!

2011-05-14 & 12:53:32
URL: http://vasternhastarridning.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback