Filosofi=En massa konstiga ord ?

Ända sen jag kom från Filosofi lektionen så har jag haft huvudvärk. Den lektionen var.. intressant. Om jag ska vara ärlig så minns jag inte mycket från lektionen. Satt vrålhungrig,trött och dessutom med huvudvärk under hela lektionen. I 2 timmar...Det ända jag minns är babbel, en massa babbel som kom från vår lärare, och babbla är verkligen nånting hon kan. Mycket ska det va och fort ska det gå.. =/ Sheize vad den här kursen kommer bli rörig för min lilla hjärna. =/ En massa konstiga ord bara känns det som just nu...
Jaja, är väl bara bita ihop och se till att klara av kursen. Kommer bli koas för min del ibland, men ska nog gå bra. Hoppas jag... =/

För tillfället så sitter jag självfallet och kollar på BB. Förresten så komemr jag och lovley Madelen sitta i publiken på söndagens live sändning. Det tackar vi bästa morbror Pelle som fixat biljetterna för! TACK ! <3 Blir nog finalen också skulle jag tro.. ;P

Blir nog en kopp te nu, sen natti natt !

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; jag kollar på tv :p

2011-03-24 & 22:30:52
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: u name i

okej :P bilden är uppe nu!

2011-03-24 & 22:34:17
URL: http://cccarroo.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback