110311

God Morgon!

Kunde inte somna om när Pälsk gick till jobbet för ca 1 timme sen, så det var lika bra att gå upp.. Tog med mig kudden och vårt extra täcke med mig till soffan och sitter nu och kollar på VAKNA!.. Utanför så snöar det.. Blääää! Jag som trodde att våren var på väg, men verkar inte som det. Dumma snö! FÖRSVINN!

Igår kväll var det Mary Kay kväll hos mamma. Först hade jag och Victoria en liten Make up och sen kom Madde och Anna för att ha en hudvårdsklass. dom hade med sig sina underbara prinsessor Julia och Alexandra också, så jag och mamma fick lite mystid med dom.. Så mysigt.
Tror Madde och Anna hade det trevligt och är nöjda. =)
Å självklart så kunde jag inte hålla mig. Blev en foundation borste och en concealer som jag får hem nångång i näste vecka. Bara ÄÄLSKAR Mary Kay´s make up. Så lovley!

Känns btw bättre idag...
Har absolut ingenting planerat idag. Det vanliga bara. Tvätta o så. får se vad kvällen har att erbjuda. Skulle vara mysigt med en lugn hemma kväll med Pälsk. Imorgon ska vi hem till Anna&Sebbe för att se på Melodifestivalen och käka lite. Ska bli mysigt.

Nu måste jag nog göra mig lite frukost. Magen börjar kurra.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; japp, själv då?;)

2011-03-11 & 08:00:10
URL: http://llovve.blogg.se/
Postat av: Kulan

Vad tycker du om tsunamin i Japan?

2011-03-11 & 14:19:36
URL: http://kulansplace.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback