110302

Goood Morgon Sverige!

Dusch: CHECK
Frukost: CHECK
Kaffe: CHECK

Dagen är igång och idag är det en lite speciell dag. Ska vid 10tiden sätta mig på pendeltåget in mot huvudstaden där jag ska spendera några timmar med min kära farmor. Hon hoppar på tåget i Sollentuna. Sen blir det en mysig dag i stan. Kanske sätter oss och käkar nånstans, annars inge spec. Vi ska bara gå runt och kika. Kanske blir  det lite shopping, men jag är typ pank så vi får se. Ska besöka Paulines jobb också och kolla kläderna hon lagt undan åt mig. Hon jobbar nu för tiden på Salt. Klädbutiken för er som inte vet. Dock så jobbar hon inte idag, men hon kanske skulle komma in och joina oss en stund.

Boxern är fixad som sagt, vilket är toppen. Har ju nu många bra kanaler att titta på =) Me like !
Nu hade jag tänkt och göra mig lite klar så jag slipper stressa sen. Måste ringa pappa också och se om han kunde köra mig till tåget sen.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback