110630

Vilken dag det har varit. Uscha.. Det ända positiva med den här dagen har väl varit att jag fått umgås med min underbara nyfunna vän Catleen hela dan. Fick träffa hennes underbart fina häst,åt lunch på kina och fika i solen på bryggan vid båthamnen här i sigtuna. Har varit så mys! Vad skulle jag göra utan henne? Hon är verkligen en toppen vän som hela tiden stöttar mig.. Så glad att jag har dig.

Var ju sista lektionen idag på religionkunskapen. Betygsamtal och lite resulltat av hemtentan. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag är grymt besviken. Fick inte alls det jag hade hoppas på och faktiskt förväntat mig.. Det kom lite som ett slag i magen faktiskt och det känns inte bra. Trodde verkligen att det skulle gå bra i den här kursen, men tydligen inte. Trots att jag varit på varenda lektion,deltagit i på studiebesöken och gjort alla uppgifter vi fått. Nää är grymt besviken. Känns som att all tid  jag lagt ner på den jävla hemtentan har varit helt onödigt. Mycket slit och sömnlösa nätter pga den jävla hemtentan o så får jag inte mer än Godkänt och en prövning i augusti ? Det här hade jag verkligen inte räknat med.. Jävla idiot! Jag gillar dig inte alls längre!!!! Men tänker inte ge upp för det. Nu ska jag ha ca 4 veckors "sommarlov" och sen kör jag igång med lite psykologi A och svenska A i början på augusti. Då jävlar ska dom få se..

Men är super stolt över bästa Catleen som fick MVG på kursen ! Hon är så duktig..=)

Nä usch, har inte varit min dag alls idag, och imorgon är det naturkunskap prov också. Men den tänker jag faktiskt skita i för det spelar ingen roll hur mycket man gör på den kursen, för hon har redan underkänt typ hela klassen.
Jag såg verkligen fram emot den här perioden med religion och naturkunskap, men tji fick jag. Har haft två lärare som inte alls har varit rättvisa och i stort sätt skitit i hur det går för oss elever..
Får hoppas på en bra skol period nu i augusti istället, då kommer jag iallafall ha en toppen lärare. Karin som jag hade i Arbetssätt&Lärande. världens bästa lärare. Henne ska jag ha i Svenska A =) So happy för det !

Nä, nu ska jag bänka mig framför tv´n och sura. Kanske tar nån jordgubbe eller så. Köpte det igår nämligen ^^

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: jatack, det är bra med mig!

hur är det själv? :)

2011-06-30 & 21:04:13
URL: http://daahlbom.blogg.se/
Postat av: Solin

sv: kom nyss hem :)

2011-06-30 & 21:08:34
URL: http://mjws.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback