110629

Oj, vad dagarna springer iväg.
Vi är redan inne på slutet av Juni månad och sommaren är snart över.. Har varit ett par fantastiska dagar dom senaste dagarna. Underbart väder. Dock har jag typ suttit i skolbäcken hela dom här dagarna, men lite tid i solen har jag iallafall fått.

Idag åkte Pälsk med sin pappa,farmor o hennes gubbe till Åland, till landstället. Dom blir där i ca 1.2 veckor. Kommer bli tomt nästa vecka när jag inte har någon skola och kommer sitta ensam hemma hela veckan. Men jag jobbar.

Appropå jobb. Idag på jobbet så dog jag lite för en stund. Blev näst intill knäsvag och fick nästan tunghäfta. Min idol och förkärlek kom nämligen på besök och köpte sig en leverpastejssmörgås av mig. Nu kanske inte alla ni vet vem min förkärlek är, men det ska jag nu tala om för er. Det var OLA som kom på besök. Jag jobbar på Arlanda om ni inte redan vet det. Ola är som sagt min förkärlek och jag älskar honom. Han är mitt ekorrgos som Josefin på Vakna! säger om Saade. Ola är så fin och när jag insåg att det var han så kände jag hur mina ben blev lite svagare och jag kunde inte släppa honom ur blicken.. Ja jag vet jag är en fjolla som tycker om honom, men det står jag för =) Det är jag och små tjejerna =)
Hans besök gjorde verkligen min dag. =) <3
Mitt ekorrgos. <3

Var och shoppadel lite med mamma efter jobbet idag. Mina byxor gick nämligen sönder idag på jobbet så behövde ett par nya. Blev ett par enkla leggins från Lindex och sen även en bikini överdel från H&M.. Där det var en väldans massa rea. Synd att jag inte kan göra av med så mycket pengar, för då hade jag handlat mig en super fin klänning som kostade typ 150:-.. Men har lovat mig själv att inte göra av med min lön så fort.. Fick ju inte en superduper lön direkt så.
Men samtidigt så sitter jag och funderar på om jag ska klicka hem lite från H&M på deras webb.. ^^ Så sugen på lite nytt i garderoben..

Imorgon är det sista dagen på Religionkunskapen. Lite tråkigt faktiskt. Kommer nog sakna endel från den klassen. Naturen ska egentligen också avslutas imorgon, men det är ett prov på fredag så vi slutar kursen på fredag. Jag och bästa Catleen ska ha lite avslutningslunch imorgon mellan lektionerna tänkte vi. Ska bli super mysigt.
Sen ska det bli skönt med lite "sommarlov" i ca 4 veckor. Fick besked idag om att jag kommit in på både Svenska A och Psykologi A kurserna som börjar den 8 Augusti. Ska bli kul Kommer ha med mig Catleen på Psykologin och världens bästa lärare Karin i Svenska A =)

Har blivit lite båtåkande dom senaste dagarna också. Årets första dopp hat tagits. Bilder finns, men kommer lägga upp dom vid senare tillfälle.
Nu ska jag ta en svalkande dusch och sen göra mig nåt att äta och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; kollar cold case :D

2011-06-29 & 19:28:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Eleena :)

sv; inte så mycke, själv då? :)

2011-06-29 & 19:30:13
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Solin

fin blogg! allt bra idag?

2011-06-29 & 19:30:58
URL: http://mjws.blogg.se/
Postat av: julie

allt bra sötnos?

2011-06-29 & 20:54:35
URL: http://www.juliefique.devote.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback