110712

God Morgon, God Morgon!

Idag är jag uppe med tuppen, trots att jag är ledig hela veckan så gick jag upp med Pälsk i morse vid 06.10. Han har sin första dag på Carglas med Ollie idag. Hoppas det går bra för honom. Men det tror jag.

Jag bytte sängen mot soffan och ligger fortfarande kvar här. Kollar just nu på Unga mödrar som är på 5an. Gjorde mig en riktig american breakfast för en stund sen. Stekt ägg och bacon med lite keso. Vi hade inte så mycket annat hemma att äta så fick bli lite sånt.
Det är underbart väder ute. Klarblå himmel och solen lyser förfull styrka. Ska ut och lägga mig i den senare. Gäller ju att passa på.
Måste börja plugga med nya hemtentan idag också. Den ska vara inlämnad nästa måndag och jag har inte ens börjat. Men idag ska jag ta tag i det. JAG MÅSTE!!

Känner att jag behöver lite kaffe nu om jag inte ska somna om här på soffan och orka med dagen.

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

bara bra, själv? :D

2011-07-12 & 09:08:51
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Eleena :)

sv, jorå de toppen ;D själv då?

2011-07-12 & 09:40:59
URL: http://elllehs.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback