110708

Glömde visst bort att jag blogga mer igår. Eller om sanningen ska fram så orkade jag inte ;P haha

Idag är det en braaa dag. Trots att jag somnade vid typ 4 imorse och vaknade vid halv 10 så känner jag att det är en bra dag. Inte bara för at det är toppen väder, utan mest för att IDAG KOMMER MIN ÄLSKLING HEM !!! =) Ska bli så underbart att få ha honom hemma igen. Kommer bli en super mysig helg med massa bad och annat skojj. Dock så jobbar jag hela helgen, men det är korta tider så det gör inte så mycket.
Ikväll när Pälsk kommer hem så ska vi åka och bada och kanske blir det nåt gott att äta också. Nästa vecka, när jag har min helt lediga vecka så är tanken att vi ska hitta på något, för känner att det är min tur nu att få åka iväg och göra något. Men jag tänker då inte åka iväg ensam utan det blir med min underbara Pälsk.. Kolmården kanske ?

Tänkte att jag ska ta och fixa lite på tomten innan han kommer hem. Ska kratta på sväfars tomt och fixa lite med våra blommor. Sen så ska jag plocka upp här hemma lite.
Är inne på min 2a kopp kaffe, det kommer behövas mycket kaffe för att jag ska vakna till liv idag.. Men har en känsla av att jag komemr bli piggare så fort Pälsk kommit hem. Men det är inte förräns ikväll nångång. Runt typ 18-19 tiden.

Jahopp... Börja ta tag i saker kanske. Ut i solen!!

Kommentarer
Postat av: ♥ majjin.se

svar: jag kollar på tv :)

2011-07-08 & 12:00:49
URL: http://majjin.se
Postat av: Naaaan

sv;Jo de är bara bra :) sj?

2011-07-08 & 13:09:39
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Eleena :)

sv; hehe ja eller hur ;D

2011-07-08 & 14:40:44
URL: http://elllehs.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback