110706

Dåså..
Jobbveckan är över, badet är taget,benen är rakade, kaffet står på bordet och SOLEN SKINER !!! Med andra ord, jag är helt nöjd med denna morgon =)
Så perfekt att solen kom tillbaks just idag efter några dagars frånvarande. Idag börjar ju min mini semester som jag så sött kallar den.. Är ledig idag,imorgon och på fredag, så solen gör sig extra bra just nu! Tack kära Gud för att du lyssnade på mina böner! ;P

Idag ska jag bara va. Fixa lite här hemma, sitta i solen en stund, fixa på tomten och bara slappa. Så skönt med lite ledigt. Fast egentligen så skulle jag behöva sätta mi och göra den nya hemtentan som min religionlärare så snällt skickat över via mail att vi ska göra, med inlämning den 18. Suuuck! Är väl lika bra att börja med den redan nu så jag slipper sitta hela nästa vecka då jag är hel ledig hela veckan lång (förutom helgen)..

Pälsk är fortfarande på Åland med sin pappa o farmor, men snart kmmer han hem =) På fredag blir det nog..Yeey. både jag och Stich saknar honom otroligt mycket. <3

Måste ägna några ord till min underbara mamma som i måndags städade här hemma medans jag var och jobbade. Hon kom hit för att låna tvättmaskinen då deras är trasig och som tack för lånet så städade hon här hemma åt mig. hon dammsög,diskade och plockade undan saker. Tack bästa mamma för det ! <3

Nähe, om man skulle ta och ta tag i denna dag kanske. Eller måste jag det? jag är ju faktiskt ledig... ^^ Jo, men ska plocka lite här hemma och sen sätta mig i soooolen ! =)

HEIPA !

Kommentarer
Postat av: ♥ majjin.se - foto intresserad

svar: jo, det är bra, själv då? :)

2011-07-06 & 11:15:26
URL: http://majjin.se
Postat av: hanna ♥

bara bra, själv? :D

2011-07-06 & 13:50:14
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: ♥ majjin.se

svar: ut i solen och njut av din lediga dag då? ^^



japp, det gör jag :)

2011-07-06 & 15:04:08
URL: http://majjin.se
Postat av: ♥ majjin.se

svar: hah, svarade fel x)



jag väntar p¨att morsan ska komma hem, du då?

2011-07-06 & 15:04:31
URL: http://majjin.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback