110131

God Morgon Rumpnissar !

Har haft en väldigt dålig blogg helg denna helg. Iallafall igår. Bloggade ingenting på hela dan igår. Sorry för det, men orkade verkligen inte blogga nåt igår.
Har kommit in i nån period då jag inte riktigt orkar blogga. Har mina perioder, men lovar att bättre mig nu.
Jaha, helgen då... Tänkte sammanfatta den lite kort.

Fredag: Jobbade som sagt mellan 14-20, var hemma vid 22, ingen var hemma, jag satte mig framför tv´n och la mig vid 23.30.

Lördag: Hade en väääldigt bakis Pälsk hemma då. Vi som skulle iväg på Elinas 2årskalas vid 14 tiden. Men då Pälsk sov till ca 15 så blev det lite senare vi åkte dit. Vi åkte först och köpte lite presenter till Skruttan och sen begav vi oss dit. Visserligen så var själva kalaset över, men det fanns tårta kvar och Elina var finare än någonsin i sin underbart fina prinsess klänning. Presenterna gick hem.
Vi blev kvar där ett tag. Pälsk och Sebbe åkte och köpte pizza och sen när Elina somnat så kollade vi på Paranormal activity 2. Jag som verkligen hatar sånna filmer,skräckisar o så var väldigt nervös inför tittandet av den filmen. Visste ju hur 1an var. Men måste säga det att 2an inte alls var lika hemsk och läskig som 1an.
Efter filmen åkte vi hem och gjorde ingenting alls. Gick och la oss vid 23.

Söndag: Igår åkte jag och storhandlade med mamma i Bro. Men självklart så glömde jag hälften.. Typiskt mig.
Medans jag var iväg så passade Pälsk på att rensa förrådet inför flytten och även rensa lite här hemma. När jag kom hem och hade packat upp all mat och rensat ur skafferiet från allt gammalt så satte Pälsk mig på att hjälpa honom lite. Vi packade lite lådor och rensade bland papper.
Annars så gjorde vi inte så mycket.. Åt fiskgratäng till middag..

Det var helgen det.
Idag ska jag jobba. Jupp.. Siwan messade igår kväll och frågade om jag kunde jobba idag mellan 15-21. Så idag blir det att jobba. En stängning blir det. Så super kull att jag får jobba lite. Behöver verkligen pengarna.
Sitter och dricker lite Chai Te som idag är komplett med mjölk och socker. Såå gott.
Har Vakna! på på tv´n såklart ...

Höres later !

Kommentarer
Postat av: emma

Nu är helgens prinsessbloggare utsedd, kika in och kolla om det var du som vann! Annars har du en ny chans nästa helg ;)

2011-01-31 & 07:44:58
URL: http://eemwas.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Gå gärna in på min blogg för att tävla om mina egendesignade linnen. Motiven är ritade av mig.



http://emmadamm.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha en fin ny vecka ♥

2011-01-31 & 09:42:23
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D!

2011-01-31 & 11:38:37
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vara i skolan, du då? :D

2011-01-31 & 12:02:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback