110222

Goder Morgon Mitt Herrskap !

Gick upp för att gå på toaletten vid 06.50, men bestämde mig för att gå upp helt istället för att krypa ner bredvid Pälsk i sängen igen. Varför har jag inte den blekaste aning om. Men kände att det skulle vara skönt att gå upp och bara ta det lugnt. Pälsk däremot, kommer nog sova ett tag till. Han är fortfarande hängig.. =(

Luktar vitlök blandat med blommor i hela lägenheten. Vitlök är från potatisgratängen vi åt igår som står i kylskåpet och blomdoften är ju såklart från buketten jag fick av Pälsk.
Funderar på att göra en liten lyx frukost idag. Köpte nämligen hem en påse med olika sorters bröd från Cafét i söndags. En påse med 4 olika sorter,2av varje för 30:-... Det gillas, och goda är dom ! =)

Blir nog att packa nån flyttlåda idag. Städa lite kanske också. Men ser ut att blir fint väder idag,så kanske blir en lång promenad istället. Eller så kör jag på allt.

Nu.. FRUKOST!

Kommentarer
Postat av: angie

jag ska bege mig till jobb alldeles strax! vad händer för din del då? =)

2011-02-22 & 13:08:18
URL: http://stylings.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback