110216

God Morgon !

Först måste jag tacka för alla gratulationer jag fick från er igår. Tack så hemskt mycket. Dom värmde ska ni veta =)

Gårdagen blev helt ok. Var ju lite rädd där ett tag att Pälsk skulle glömma bort mig  helt då det inte kom ett enda sms eller så från honom på hela dan. Men när han kom hem, lite senare än vanligt så fick jag en stor blombukett,ett par super sköna rosa tofflor och en tidning. Då blev jag genast glad och nästan lite rörd. Han är lixom inte den killen som köper blommor eller så. Men igår ändrade han på det. Tack Älskling ! <3

Till middag fick det bli en pizza nere från pizzerian som vi delade på. ingen utav oss var dirket jätte hungriga, men vi var ju tvugna å äta nåt. Så fick bli en delning på en Sigtuna Special. Mums!

Idag har jag ingenting planerat. Ska väl tvätta lite o så. kanske packa nån låda. Får se om det kommer över nån på fika. Tänkte höra med Anna och tjejerna om dom vill komma förbi. Har ju faktiskt lovat Elina att hon ska få komma och äta bullar här..Då måste jag ju hålla det också. =P

Sitter med mina nya tofflor på mig. Riktigt sköna är dom, och fina =) Verkligen behövliga då det är sviiin kallt på vårt golv.

Gåvorna från Pälsk <3

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

- jaha! Grattis, hoppas det vart en bra födelsedag.

Ska du göra i dag då?

2011-02-16 & 06:43:28
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback