110214- Alla hjärtans dag !

God Morgon lovers!

Så var det dags för Alla hjärtans dag då och inte bara det. Vi har idag, jag och Pälsk, varit förlovade i 2år. Yeey. ska göra ett litet kärleks inlägg senare idag tänkte jag.

Idag fyller även lilla Emila 1år. Tänkt vad tiden går fort. Det är ett helt år sen vi blev farbror och "faster" till Milis. Stort grattis dig dig prinsessan!

Halvligger här i sängen och käkar lite yoghurt. Blev så fruktansvärt hungrig, sådär hungrig att jag började må illa. Så gick upp och hällde upp en skål yoghurt med lite musli i. Gott i gott.
Ska städa lite idag tror jag. Eller så gör jag det imorgon , innan folket kommer. Dom kommer ju inte förräns runt 16 tiden imorgon så. Har ju hela dan på mig att fixa här hemma.
Men måste iväg till optikern imorgon också och göra mitt syntest, eller så tar jag det på onsdag.. =P haha

Nu.. Vakna! och slapp..

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback