110208

Tjohoo Babes !

Känner mig bättre idag. Har än sålänge inte behövt springa på toaletten. Visserligen så bubblar magen fortfarande men inget som kommit ut. Men vågar jag hoppas på för mycket tro ? =/ hmm kanske inte..

Ska förbi AF idag och träffa min handledare och snacka om min framtid.. haha. Kommer nog gå bra.
annars händer inte mycket idag. Ska fixa lite här hemma. Packa lite kanske. Får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.

Jaha, vad ska man skriva nu då ? hmm .. Kan ju berätta att min mamma har fått Epelepsi. Jupp, hon fick det konstaterat igår när hon var hos läkaren. Hon får anfall lite då och då. Får nu inte köra bil på nån månad och blev sjukskriven veckan ut. Lite läskigt tycker jag. Men samtidigt så är det ju inge farligt.. Typ.. =/

Jaja.. Ska se Vakna! nu...

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jo, det är bara bra med mig :)

Hur är det med dig själv då?

2011-02-08 & 09:10:09
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback