29 December 2011.

God morgon,God moooorgoon!

Idag är man minsan uppe med tuppen. Fast jaja, klockan har redan hunnit  bli 9, men jag har då varit vaken sen kl 7. Så de så!! ;P
Pälsk har åkt iväg och jobbat och lillebror ligger fortfarande och sussar. Han och jag fick stanna hemma idag. Skönt med lite lediga dagar. Tror vi ska ut och fixa lite mer ved o sånt idag. För ved är nåt som alltid behövs i det här huset.
På tal om lillebror. Han låter jävligt roligt när han sover. Han typ skrattar och mumlar. Är skit kul att lyssna på. Min lille skitunge!

Hela kvällen igår hade vi filmmys. Tände massa ljus,tog fram lite gottigott och kollade på filme som lillebror fick av oss i julklapp. Eller ja,det är en serie som han fick säsong 1 av. The Unit. Nån som sett den serien? Den verkar ganska bra av det vi såg igår. Blir no lite mer av den ikväll skulle jag tro.

Asså det är så skönt att vårt internet är tillbaks igen! Som jag har längtat. Nu blir mit liv komplett igen. Haha.. Fast tror jag ska önska mig en ny laptop när jag fyller år,som jag gör ganska snart faktiskt. I februari. För den laptopen som vi har fått låna av lillebror är helt fuck up. Hatar den! Men nu när lillebror är här på besök så lånar man hans skol dator. Han är så snäll som lånar ut den. =)

En kaffe på det här skulle inte vara så dumt. Men tror jag ska låta lillebror sova ett tag till. Stackarn har ju faktiskt jullov.
Kaffe var det ja!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback