28 December 2011.

Sådär ja!
Nu är jag hemma på Skarplycka igen och här har både elen,vattnet och vårt INTERNET kommit tillbaks!
Elen och vattnet kom tillbaks igår kväll och vårt internet idag. Så nu är allt som det ska här hemma. Me so happy! =)

Resan hem igår blev ju lite speciell kan man ju kanske säga. Det som var agt var att tåget skulle gå hela vägen hem till Huddik, men som vanligt när jag åker tåg långt så går nåt fel. Den här gången var det ett signalfel mellan Söderhamn och Huddik, så vi blev först ståendes iSöderhamn i ca 1½ timme och sen fick vi tar buss där från resten av vägen. En bussresa på ca 40 min. Detta gjorde att jag kom fram senare än bestämt, men det gjorde inte så jätte mycket. Jag hade ingen tid eller så att passa och jag kom ju hem iallafall.
Stich var jätte duktig under hela resan och han verkade gilla att åka tåg. Han var ju inte ända hunden direkt och skaffade sig lite kompisar.

Idag har Fredrik oc lillebror Martin som är på besök varit ute och fixat en massa ved. Så nu har vi ved så vi klarar oss ett tag. Iallafall i en vecka. Men det finns mer att hämta där ute.

Jaha,nu kom killarna hem från en liten shopping tur och jag fick genast order om att sluta upp med det jag håller på med och ta datorn upp till vardagsrummet. Det är film mys på gång! =)

LATER FOLKS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Rise

Svar: Kul att höra! Fick du något bra i julklapp då? :)

2011-12-28 & 19:12:47
URL: http://juwie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback