25 December 2011

Halloj i stugorna!

Det var då inte igår. Nä,det var faktiskt hela 20 dagar sen sist. Om man ska vara petig.
Under dom här dagarna har det hunnit vara både lucia och jul. En jul som har firats hemma hos oss på Skarplycka med hela min familj som kom upp i fredags och sen Pälsk´s mamma,halvsyrra o hennes farmor.
Blev en super mysig jul med massa god mat och fina julklappar. Ingen jultomte dock, men det fick funka.

Fick ett par super sköna och fina mys tofflor av min kära mormor och en massa parfymer och annat smått o gott.
Idag har jag och Stichi åkt iväg på äventyr. Jojjo mänsan.. Vi satte oss i mamma o pappas bil och åkte med dom ner till Sigtuna. Jag kände att jag ville åka med till farmor idag och till mormor imorgon och träffa lite kusiner och morbröder.
Men idag har det som sagt varit julfirande hos farmor. Hon blev glatt överraskad när jag och Stich kom in genom dörren. Ska bli kul att överraska mormor imorgon också. =)

Pälsk har jag lämnat kvar hemma på Skarplycka, men han är inte själv. Nä, lillebror Martin stannade kvar uppe hos oss och åker med oss ner sen på fredag då vi ska åka ner för att fira nyår här.

Anledningen till att jag inte är jätte aktiv på bloggen är för att våran dator inte funkar. Men tanken är att den ska gå att använda i slutet på nästa vecka. Så snart kommer jag igång med bloggen igen. Mitt nyårslöfte ska vara att lägga mer tid på bloggen och er läsare. ;P hehe..

Tror jag ska mysa ner mig i soffan brevid mamma o pappa nu och kolla på Jurassic Park som dom kollar på.
Kanske att jag hinner med ett inlägg imorgon bitti innan vi åker till mormor, men ananrs så hörs vi när vi hörs. =)

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING ALLA UNDERBARA LÄSARE !

Kommentarer
Postat av: Louise

ja absolut :) du med ? :)

2011-12-25 & 22:20:58
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/
Postat av: Johanna Rise

Svar: Ja min jul har varit toppen tack! :) Hur har din varit? :)

2011-12-26 & 02:03:19
URL: http://juwie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback