110413

Tja Tja !

Blev inget bloggande för mig igår. Men ni överlevde det va ? =P

Idag har jag varit uppe med tuppen och haft Arbetssätt&Lärande lektion. Vi har en vikare denna vecka då Karin uppe i Sälen och åker skidor. Var en helt ok lektion om man bortser från allt kackel,mobiler som ringde, folk som kom försent, folk som  sprang ut och in under lektionen... Ja, sånna som inte kunde visa vår vikare respekt med andra ord. Tyckte synd om honom. Han såg så vilsen och lite smått irriterad ut.

Men jaja, stannade till på Willys på hemvägen och handlade hem lite. Tog en promenad med Stich när jag kom hem och gjorde mig sen lite lunch. Nu hade jag tänkt att ta en liten powernap en stund. Är sjukt trött och har endel att göra tills imorgon.
Ska föresten träffa min Filosofi lärare imorgon 1 timme innan lektionen börjar och gå igenom lite som jag inte förstår. å skönt att hon förstod mig i mitt mail. Hon har sagt att hon ska hjälpa mig klara av den här kursen. Så snällt av henne, för jag fattar ju som sagt nada av detta.. Kanske bli bättre när jag fått sitta själv med henne och diskutera fallet.

Nä,sängen väntar.
Kanske skriver nå mer sen. Får se.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arbetssättt o lärande har ja med läst,jätte kul kurs=)

Lycka till med filosofin:)Grjejjar du vännen!

puss

2011-04-13 & 16:25:40
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback