110411

God Morgon!

Idag klev jag upp tidigt ur sängen. Redan kl 06.05 så var jag uppe. Trots att jag jag egentligen hade kunnat sova tills typ... nu. Men det var så att Pälsk skulle upp för att jobba lite med Sebbe och han hade "glömt" göra sina mackor som han skulle ha till lunch idag, så jag fick gå upp och göra några ostfrallor åt honom medans han gjorde sig klar.
Så idag blir det att vara ensam hemma hela dan. Men det gör inte så mycket, för jag ska sätta mig o plugga lite och fixa här hemma.
Har skola i eftermiddag. Filosofi. Hoppas det går bättre idag än tidigare. Har bestämt mig för att ge det en chans till, men funkar det inte så kommer jag avsluta kursen tidigare. Det lite tråkiga,eller väldigt tråkiga är att Carro som jag läser Filosofi med ska hoppa av kursen. Så nu kommer jag inte ha nån som jag känner på lektionen. Eller ja, visst har man börjat prata med dom andra i klassen o så, men kommer inte ha nån som alltid sitter med mig eller så. Tråkigt. Men jaja, kan ju inte tvinga henne o gå kursen bara för att jag vill =P

Nähe,Jaha... Om man kanske skulle ta och göra nånting vettigt kanske? Morgon promenad med Stich ? Jo, varför inte.. Ska dra upp honom och ta med honom ut på en promenad!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback