110408

Jaha!
Så satt man här igen och försöker komma på nåt att blogga om.
Har ju dock varit en väldigt händelserik dag, eller ja, förmiddag iallafall.
Hade ställt klockan på 06.30 för att gå upp och åka med Madelen till en jobbintervju. Jag skulle se till lilla Julia under tiden. Stället låg vid Globen.
MEEEEN !
Jag vaknar 04.40, tänker att jag kan sova ca 2 timmar till, somnar om, vaknar och kollar på klockan. får då se att jag sovit i ca 10 min. Då gav jag upp! Jag gick upp,ställde mig i duschen och tog mig en lång dusch på ca 25 min. Sen gjorde jag lite frukost,kollade FB en snabbis och sen vid 07.45 kom Madelen och vi åkte mot Huvudstaden.
Där gick allt toppen och när hon var klar där så blev det gasen i botten mot Märsta igen, för jag skulle ju börja min A&L lektion 10.30. vi åkte från Globen vid 09.40...
Men vi hann. Madde kan hon ;P

A&L lektionen rullade på. Men jag kände mig dock liite okoncentrerad då min mage skrek efter mat typ hela sista timmen av lektionen. Tur va att vi fick sluta ca 15 min tidigare, så då hann jag åka med pappa o Pälsk hem som hade varit på skroten. Tog en sväng upp till gamla lägenheten och kolalde hur städningen gick. Se nblev det lite lunch nere på pizzerian som toppen farmor bjöd på.

Nu sitter jag här och funderar på att ta mig en liten powernap. Är ganska så trött faktiskt.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Låter som grillning hos mina föräldrar, men inget helt bestämt än. Jag ska upp och jobba imorgon bitti så. Ska passa Oliver och Elina mellan 08-14 imorgon.. så blir iallafall en lugn kväll.

Imorgon kväll är det iallafall grillning som gäller. Madelen och Patrik kommer över och tar båda flickorna med sig. blir nog så att svärfar och lite syskon halkar med på ett hörn också skulle jag tro.. ;P

Oj, blev rätt så mycket skrivet idag iallafall.. haha...
Men nu orkar jag inte mer. Tanten är trött och behöver vila en stund.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

nej vad söt bild haha :D

2011-04-08 & 16:06:11
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: tessan

ska ta och käka lite mat nu och sedan se på en film :)

2011-04-08 & 16:13:40
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Ja med mig är det bra, med dig då? :D

2011-04-08 & 16:41:35
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Miss sunshine

Sv; Precis, man har ingen insperation :O

2011-04-08 & 17:04:58
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback