Guess who's back ?

Tjollahopp!

Så var jag tillbaks med bloggandet igen. Har haft en "paus" på nåt år men är nu tillbaks.
Anledningen till att jag börjar blogga igen är för att jag känner att jag måste få skriva av mig lite när jag vill. Kommer nog inte blogga om nå speciellt,utan kommer mer skriva om det som jag känner för.
Men nåt ni kommer få följa är min kamp mot vikten. Har ett mål som ska nås inom ca 1 år. Varför om just 1år tänker ni kanske nu? Jo,för att om ca 1 år så händer något väldigt stort i mitt liv. Mer än så säger jag inte nu utan det får ni veta med tiden.
Så min viktkamp är nåt jag kommer dela med mig av. Men som sagt inte bara det utan det kommer va allt mellan himmel och jord.
Hoppas nu att jag kommer ha lite läsare. Inget måste,men alltid kul om man vet att nån läser och kanske tillomed gillar det man skriver.
Just för stunden så väntar jag på att min underbara sambo ska komma hem så vi kan se Idol och ha lite fredagsmys. Han är ute på äventyr.
Ska börja tända lite ljus om en stund och göra iordning allt.
Jag är hungrig också. Inte ätit nån middag än. Så nu får Älsk komma hem och laga mig lite mat. ;P
Tack för mig just nu.

Kommentarer
Postat av: sara

Här kommer iallafall en trogen läsare;) Dock e jag inte själv bra på å skriva blogg mer, har lååååång paus haha.puss

2010-09-18 & 10:12:24
URL: http://snult.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback