20 September 2010 - Dagen vi alla fruktat.

God morgon!
Om jag skulle skriva att det är en bra morgon så skulle jag ljuga.
Jag är piss off. Det som hände igår är det vi alla fruktat hela tiden. SD kom in i riksdagen. Det är skamligt. Hur fan tänker svenska folket egentligen!? Blir så arg! Sen att vi kommer ha en blå regering i 4år till är inte heller nåt jag hurrar över direkt. Fy bubblan asså.
Ska bli riktigt kul att se hur Rehinfeldt (?) ska lösa det kaoset som nu kommer bli med SD i riksdagen och med alliansen i en minoritet. Ska bli kul att se. Good Luck!
En sak som jag dock är glad över är att vi vann här i kommunen. =) Vi kommer ha en röd kommun regering i 4år. Det tackar vi för! =)
Själv så blev jag så insatt igår och intresserad att jag nu bestämt mig för att hjälpa till att påverka sverige lite mer. Jag ska gå med i SSU igen. (har varit med där förr under en kort period). Trodde aldrig jag skulle bli så intresserad av politik som jag blivit.
Jag vill ha en röd/grön regering om 4år och jag tänker hjälpa till att påverka det redan nu.
Gårdags kvällen hemma hos Elias var mysig. Lite heta diskutioner,men vi hade inte ihjäl varandra iallafall ;P
Blev sent.
Nåja. Idag ska jag tvätta,dammsuga och rensa svamp. Annars inget spec.
Vi ska åka en sväng förbi mamma och pappa och kika lite.
Nu frukost!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej! jag hade det bara bra på jobbet :) tråkigt att det gick som det gjorde i valet! hoppas du får en härlig dag iaf!

2010-09-20 & 12:57:04
URL: http://naaataliiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt :)

2010-09-20 & 14:57:45
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback