18 September 2010.

God Morgon pissenissar!
Fattar inte varför jag alltid ska vakna så tidigt när jag verkligen får sova?
Som idag tillexempel. Jag vaknar relativt pigg vid halv 8 och går då upp. Eller ja, jag låg kvar kanske en 15min i sängen men sen så gick jag upp. Vad är det för fel på mig?! Sov kvinna,sov!
Solen lyser,det är blå himmel,fåglarna kvittrar och allt är lugnt och tyst. En toppen morgon med andra ord. Visst det är lite små kyligt,men det hör ju hösten till. Appropå hösten så har jag nu hittat en höst jacka jag vill ha. Ska köpa den så fort jag får råd.
Idag ska vi rösta. Jag,Pälsk och Elias ska iväg och rösta. Självklart kommer jag rösta rätt. Tror Pälsk också kommer göra det, men inte Elias ;P Haha...
Vi röstar idag för att imorgon ska jag jobba mellan 11.30-16.30. Ska passa mina små solstrålar Oliver & Elina. Inte träffat dom på hela sommaren,så det ska bli kul. Dom har säkert vuxit flera meter. =P
Känner att jag behöver nåt för att vakna till liv. Med andra ord så behöver jag KAFFE!
På med kaffet tant!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var riktigt gott :)

Det är bra med mig :) Hur är det själv? :)

2010-09-18 & 10:43:59
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag har aldrig riktigt förstått grejen med kaffe men det verkar funka på vissa

2010-09-18 & 12:58:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter riktigt bra :)

2010-09-18 & 16:46:16
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback