Kallt!

Satan i gatan va kallt det är ute. Höll på att frysa ihjäl när vi gick från bilen nyss. Måste skaffa mig en ny jacka till i vinter.
Har varit ute i Håtuna hos Pälsk´s sysslingar och hälsat på lite. Mycket trevligt. Men nu är vi hemma igen och jag har tänt lite ljus,satt på mig ett par sockor och ska snart göra nåt att äta. Vi har inte ätit middag än. Men tänker inte ställa mig och laga nån mat. Får nog bli en tallrik yoghurt eller lite nudlar.
Imorgon bitti ska vi köra min kära lillebror till Sjukan där han ska röntga sitt knä. Tror det var knät iallafall. Återstår  och se imorgon. Klockan 06.30 ska vi hämta upp honom, så blir ingen sovmorgon imorgon inte.
Funderar på om jag ska sätta mig på motions cykeln en stund. Var ett tag sen jag tog mig en tur på den. Hmm, men får se om ja orkar.
Ska iallafall göra nåt att äta nu.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs ;)

2010-10-10 & 21:07:59
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sandra

ajdå!

2010-10-10 & 21:24:08
URL: http://fourclover.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback