9 Oktober 2010.

God Morgon Pissenissar!
Oj, vilken kväll det var igår! Blev en väldigt mysig och trevlig kväll,men idag känns det lite. Lite tungt i huvudet.
Vi började kvällen hemma hos Pauline. Poppade musik,dansade,drack rosé och bara hade det mys. Vid 23 tiden drog vi ner till civilisationen och KC. Där var det 150dagars för Arlanda gymnasiet så det var knöck fullt med folk.
Pauline kan nu bocka av på hennes lista att dansa på dansgolvet med mig. Hon hade tydligen det på sin lista över saker att göra. Haha. Sötnos då ! Insåg även igår hur sjukt mycket jag saknar henne. Blev nästan tårögd när vi stod ute på verandan på KC och snackade. Love you Sis! <3
Blev endel oförväntade händelser, men det är inget jag går in på här. =P
Vid 01.30 tiden drog jag och Pälsk hem. Jag blev sjukt trött och min underbara mamma hämtade oss. Har jag sagt att jag har världens bästa mamma ? =)
Jag och Pälsk somnade ganska direkt när vi kom hem. Idag känns det som sagt lite efter gårdagskvällen, men vad hade jag förväntat mig efter en hel flaska Rosé ? Haha..
Ska åka och handla med svärfar om en halvtimme. Så bäst att jag börjar göra mig iordning.
Höres senare!

Kommentarer
Postat av: angelica

skoj skoj:)

2010-10-09 & 14:20:09
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: sandra

är med min älskling, dd

2010-10-09 & 15:13:51
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha ser ju kul att... elias ligger och sover haha!



Tack för igår babe, nu har vi äntligen stått och dansat på ett dansgolv efter 2½ år haha. Kul kul! Nu kan jag bocka av en av alla punkter.. jag har några kvar, dvs det vi snackade om igår osv ;) <3



love u

2010-10-09 & 16:01:41
URL: http://paulineeklund.wordpress.com
Postat av: elli

Vad var det för oväntat som hände på kc. tell me tell me tell me. skriv det i en komentar på min blogg så godkänner jag den inte.

Man får inte skriva att oväntade saker händer och sen inte berätta vad det var.

2010-10-10 & 10:29:28
URL: http://rackarmorsan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback