28 November 2010.

1 ADVENT ÄR HÄR !
Jo, idag är det ju som ni kanske vet 1 advent.
Men typiskt nog så har vi inga adventsljus att tända. Måste köpa idag. Kan ju inte fira advent utan att tända första ljuset.
Igår orkade jag verkligen inte blogga. Vi var ute på äventyr i stort sett hela dan. Blev massa shopping. Mest julpynt och sånt. Tanken var att vi skulle åka och storhandla mat,men vi hittade Rusta och lite andra affärer istället.
Ska lägga upp lite bilder på vad vi köpte lite senare idag.
Idag ska jag iväg och passa Oliver & Elina mellan 14.45-17.00. Ska nog ha lite adventsfika med dom och se på nån film.
Sen efter det så blir det hem en snabbis och sen iväg mot jobbet. Ska inte jobba, men vi ska ha personalmöte. Vet inte om jag måste vara orolig eller om jag kan vara lugn... =/ Haha..
Tror att jag ska försöka hinna åka iväg till Eurostop (köpcentrum) och köpa mig ett par byxor och kanske ett par varmare skor. Skulle behöva en varmare halsduk och mössa också. Men får se om jag tar det idag eller i morgon. Vet nämligen inte hur jag jobbar nästa vecka. Det kollar vi idag.
Nu måste jag göra mig  en STOR kopp hett te till min onda hals. Har skit ont i den och är tok snuvig. En förkylning har jag åkt på med andra ord... BLäää...
Heipa hej alla advents nissar!

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Mysigt :D

2010-11-28 & 10:45:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: caiza

hur har din vecka vart? :)

2010-11-28 & 10:50:02
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

Har frågestund! Ställ gärna en fråga (:

2010-11-28 & 11:35:55
URL: http://bellida.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback