25 November 2010.

God Morgon !

Ute har vi ett snöväder som inte ser kul ut. Det blåser och det är några centimeter snö på marken.
Tur att jag är ledig idag så jag slipper gå ut. Mer än när jag måste, tex när jag måste gå ut med prutt. (stich)
Igår blev det en lång dag. Vi hade mycket att göra på jobbet och kom inte därifrån förräns kl 22.30. Vi stängde kl 22.
Efter jobbet åkte jag och mamma,som körde hem mig, upp till Pauline och hämtade mobilen. Jätte fin och bra mobil, men ungen har ju satt lösen på typ allt på mobilen så kommer inte in i nåt. Inte skicka sms,ringa eller så.
Har messat henne från min gamla mobil om att jag måste ha lösen. Ingen mening med att ha mobilen annars ju.
Idag är det lön! =)
Men jag har än sålänge inte fått in nån lön...Bara från dagis som bara var nån hundra lapp. Får hoppas på att lönen från jobbet kommer in under dan. Annars blir det lite knepigt... =/
Nu tänkte jag göra mig lite frukost och fortsätta kolla på Vakna!.
Kommer hålla koll på mitt konto under dan..

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback