15 November 2010.

Goder Morning!


Guuud så skönt det va med sovmorgon idag! Visserligen så sov jag inte så länge, men längre än jag gjort dom senaste 4 dagarna när jag börjat tidigt på jobbet.
Idag börjar jag 14.00 och kunde sova ut lite. Sov till kvart i 9, men hade lätt kunnat sova längre om inte Pälsk skickat sms och ville att jag skulle ringa upp.
Han är iväg och hjälper Kenta lite idag..
Nu när jag jobbar så mycket som jag gör så hinner jag inte blogga lika mycket. Men hoppas att ni har överseende för det =)
Igår blev det verkligen en hel dag på jobbet. Började 9 och gick därifrån med Siwan vid halv 8 på kvällen.. Men det gick toppen. Var visserligen sjukt trött och hade ont i fötterna  går kväll, men sånt man får räkna med.
På tal om  mina fötter så MÅSTE jag skaffa mig ett par nya jobbskor. Dom jag har nu är helt ok i nån timme, men sen får jag ont av dom. Kunde inte ens sätta ner mina hälar igår när jag kom hem för jag hade så ont.
Så jobbskor är nåt jag måste skaffa nu när  man får lön.
Är piss väder ute idag. Regnet öser ner. Jag som inte har några gummistövlar. Det är också nåt jag måste skaffa mig.
Lite frukost i magen kanske vore nåt. Börjar bli lite hungrig. Sen måste jag slänga in en tvätt och fixa lite här hemma. Måste passa på nu när jag har hela förmiddagen ledig. :)
Hej så länge!


Just ja..
Glöm inte kika in på Cafét och ta en fika eller bara säga hej ! =)
Cafét på Märsta Station!
Välkomna !

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

allt bra?

2010-11-15 & 09:33:30
URL: http://ndail.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback